میخوونه

ارام بیا تو و سکوت کن تا صدای فریاد های بی صدایم را بشنوی!

میخوونه

ارام بیا تو و سکوت کن تا صدای فریاد های بی صدایم را بشنوی!

مصاحبه علی رضا با بازجو...

سلام
-سلام
اسمت چیه ؟
-علیرضا
چند سالته ؟
-دیگه شدم 20
نام مستعار ؟
-H.r.s
جرمت چیه ؟
-وبلاگ نویسی
انگیزت چی بود از اینکه وبلاگ نویس شدی ؟
-رفیق نا باب
چند وقته تو کاره وبلاگ نویسی هستی ؟
-خیلی وقته ٬ ولی از موقعی که یه پایگاه پیدا کردم ٬ کارم رو گسترش دادم
پایگاه ؟
-آره
پس شریک جرمم داری؟ کیه ؟
-آره ٬ دارم اسمش blogsky هستش
واسه هم سن و سالات چه توصیه ای داری ؟
-منو ببینن و درس عبرت بگیرن ٬ بچسبین به درس و مشقشون و .....
کجا دنیا اومدی ؟
- یه گوشه ای تو همین دنیای بزرگ ٬ بهش میگن تهران
کی بدنیا آومدی ؟
- ۱۲ ظهر ٬ گشنم شده بود خواستم ناهار بخورم که دعوتم کردن به شیره خشک
نه نه ٬ منظورم چه تاریخی بود !
-آهان ٬ 5 آذر 1370
کجا زندگی می کتی ؟
-تو خونمون
مثله اینکه منظورمو نمی فهمی !
منظورم این بود که کجای تهران ؟
-اگه منظورتون آدرس خونمونه که کور خوندی ! سوال یعد
رنگ مورد علاقت چیه ؟
-اومدی از من گزارش بگیری یا تست روانشناسی ؟ مشکی - آبی کمرنگ
هردوش ٬ میخوام با روحیات خلافکارها آشنا بشم
اوقات بیکاری چیکار میکنی ؟
-من اوقات بیکاری ندارم ٬ همیشه سرم شلوغه
بگو کیا کار داری ؟ رومان میخونم
اگه کل ثروت دنیا رو بهت میدادن چیکار میکردی ؟
-یه زندان درست میکردم و می رفتم توش قایم میشدم تا کسی از من ندزده ! آحه اینم سواله می پرسی ؟
غذای مورد علاقه ؟
-خوب مسلما از هر ایرانی بپرسی میگه قورمه سبزی ! اینیکی سوالت هم تابلو بود
از چه چیزایی بدت میاد ؟
-خیانت ٬ اعتیاد ٬ دروغ ٬ دزدی ٬ کله پاچه ٬ بنزین کارتی ٬ فقر ٬ بی اعتمادی ٬ فحشا ٬ رفتن سربازی
از چه چیزائی خوشت میاد ؟
-میگم IQ نداری واسه همینه ٬ خوب اونا رو برعکس کن خوشم میاد
سیگار می کشی ؟
-نه بابا منو چه به دود
نوشیدنی ؟
-آبگوشت - خوب ملومه نوشابه
آره جونه خودت
-حالا.... ٬ میخوای همه چیو بزارم کفه دستت بری لوم بدی ؟ عمرا
خب یه خورده از خودت بگو !
-پس اینا که پرسیدی از عمه ام بود ؟
تو چرا اینقدر بی ادبی ؟
- من بی ادب نیستم ٬ خیلی هم با ادبم تا چشت دربیاد ٬ این همه سوال کردی راجع به من نبود مگه ؟
چرا !
-خوب بگو بازم سوال دارم و جواب بده به جای اینکه با کلمات منو خر کنی !
باشه ! درس خوندی یا همینطوری خیابون متر میکنی ؟
- بله مثلا دانشگاه کرج قبول شدم
آفرین ٬ مجرم تحصیل کرده خیلی جالبه ! چی خوندی ؟ سرقت در ۶۰ ثانیه ؟ تو دانشکده سارقین بالفطره ؟
-نوچ ٬ خیره سرم زبان و ادبیات انگلیسی ٬ توی دانشگاه آزاد کرج
وقتی وبلاگ مینویسی چه احساسی داری ؟
- احساس میکنم عینه یه مرغ عشق تو آشمونه آبی با یه خورده بارون ٬ یه خورده هم غبار محلی و در برخی نواحی همراه با بارش برف و در دیگر مناطق آفتابی پرواز میکنم
منو سرکار گذاشتی ؟
-از همون اول که سوال پرسیدی سرکار بودی دیگه ٬ خب آخه آدم حسابی وقتی آدم داره یه مطلب مینویسه چه احساسی میتونه داشته باشه ؟ تو وقتی میخوای بری WC چه احساسی داری ؟
خب ........
- آهان ! دیدی .
بگذریم
خب بگو ببینم چرا انقدر دیر به دیر آپ میکنی ؟
-چون کسی رو ندارم براش مطلب بزارم - به جز یه بانوو تو عالمه رویا که نه میدونم کیه نه کجا فقط یه اسم داره - بانووووو

نظرات 2 + ارسال نظر
9sms9 شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.9sms9.mihanblog.com

سلام عجب وبلاگ خوبی داری خیلی قشنگه مطالبتان هم خیلی خوبه

بیا وبلاگم و کلی اس ام اس بخون

منو با نام (اس ام اس ) لینک کن بعد بیا وبلاگ من و از قسمت " ارسال لینک " لینکتو ارسال کن

قسمت اول وبلاگم هم طرح اس ام اس بازی هستش حتما بخون

ممنون که سر زدی ...
باز هم منتظرتم...

A2 یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ق.ظ http://www.bia2kids.blogfa.com

سلام خوبی؟


خیلی زیبا بود

سلام
مر30
لطف داری ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد