میخوونه

ارام بیا تو و سکوت کن تا صدای فریاد های بی صدایم را بشنوی!

میخوونه

ارام بیا تو و سکوت کن تا صدای فریاد های بی صدایم را بشنوی!

گل مریم...

به خوبی به یاد می آورم آن روز بارانی را...

آن روز که بسان روزهای گذشته با همان چتر آبی رنگت در میان باران می دویدی...ومن همانند گذشته تو را از پنجره ی غبار گرفته می نگریستم....

ولی آن روز، روزی متفاوت بود....

تو آن روز همانند دیروز از دیدگان من دور نشدی...تو به طرف من می دویدی.....

با ناباوری از پنجره فاصله گرفتم...که تو را درون اتاق دیدم...

لبخند زدی و مثل همیشه آن چشمان خسته را از من پنهان کردی...

 

***

به خوبی به یاد می آورم آن روز را.........آن روز که گلدان گل مریمی را به من هدیه کردی...به یاد گل های مریمی که برایم  کشیده بودی...

و نگاهت را برای لحظه ای در نگاه من گره زدی...کاش آن لحظه هیچ گاه به پایان نمی رسید و ما تا ابد در آن لحظه باقی می ماندیم...

اما آن لحظه بسان لحظه های دگر به سرعت گذشت و تو با من وداع کردی...

 

***

من از پنجره ی کوچک چوبی رفتن تو را به تماشا نشستم و تو را تا ابد به خالق گل مریم سپردم...





نظرات 3 + ارسال نظر
امید یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ب.ظ http://kavaak.blogsky.com

ما لعبتکانیم و فلک لعبت باز
از روی حقیقتیم نه از روی مجاز
یک چند در این بساط بازی کردیم
رفتیم به صندوق عدم یک یک باز
-------------------------------------------------------
سلام خسته نباشی دوست من. چخبر؟ کم پیدائید؟ کمتر پست میذارید؟ خیر باشه...
اگه مشکلی مسئله ای چیزی بود خوشحال میشم اگه کمکی از دستم بر میاد انجام بدم. امیدوارم به کارتون ادامه بدبد.
موفق و پیروز باشید

سارینا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ

خسته شدم !!
همه ی وبلاگ نویسا شدن مث مسیحیای قرون وسطی و وبلاگاشون شده اون کشیشه که می ایسته اون جلو و میگه: «اعتراف کن...» و وبلاگ نویس هم مث یه بچه حرف گوش کن اعتراف میکنه.

سلام عزیزم ..
ما ادما وبلاگ رو درست میکنیم و اونا رو تنظیم میکنیم اونا که به ما دستور نمیدن تا به قول شما بهمون بگن اعتراف کن و ...

سارینا سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ق.ظ

عذر میخوام سلام
مسیحیای قرون وسطی هم خدشون خواسته بودن که یه عده با یه دین قلابی بهشون حکومت کنن!
و در کل توی یه جمله بگم: «این مردم اروپا بودن که یه جورایی راضی بودن که کشیشا بهشون خیانت و در حقشون ظلم کنن.»
کاش من و توی وبلاگ نویس هم اینو نخوایم!

سلام عزیزم
قرون وسطی اره...
فکر کنم بهتره از قرون وسطی بیای بیرون و همین قرن21رو بچسبی...
ما ادما همه تو زمان حالمون هم موندیم حالا چرا اینقدر همه میریم دنبال گذشته و اینده و از زمان حالمون غافل میشیم نمیدونم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد