میخوونه

ارام بیا تو و سکوت کن تا صدای فریاد های بی صدایم را بشنوی!

میخوونه

ارام بیا تو و سکوت کن تا صدای فریاد های بی صدایم را بشنوی!

باز باران با...



باز هم باران و باز هم با ترانه...

اما این بار ترانه اش برای تو و اشک هایش برای من...

وقتی هیچ ترانه ای جای خالی ات را پر نمی کند

دیگر زیباترین ترانه ها هم برای من هیچ صدایی ندارند

پس بگذار باران با اشک هایش برای من ببارد و تمام ترانه هایش برای تو...


نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ http://www.kolbeh75.blogfa.com

دلتـــنگی هــایــم گفــتنـی نیــست ..

نــوشتـنـی نیست ..

اگــر عــاشق باشی ..بــرایــت دیـدنــی ست .

.لمـــس کــردنی ست ..

تـــو بـگـــو ؛

دلتنگی هــایــم را دیــدی !؟

بهار سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:29 ب.ظ http://eshghbarafrokhteh.blogfa.com

دلم برای تنهایی میسوزد چرا هیچکس او را دوست ندارد مگر او چه گناهی کرده

که تنها شده جرم تنهایی چیست که هیچکس او را نمیخواهد دیشب تنهایی از

اتاقم گذشت دنبالش دویدم ولی او رفته بود.تنهای تنها نیمه شب او را مرده کنار

حوض خانه پیدا کردم از گریه چشمانش قرمزبود برایش گریستم آخر او از تنهایی

مرده بود تنهایی مردو من تنها تر شدم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد